Vart vill jag jobba?

i dag tog jag æntligen atg i jobb letandet, har næmligen varit mycket annat så krångalt eller dykt upp, men nu har jag børjat!

under førmidadgen blev jag av med 5 ansøkningar, många ville bara ha deltid..medans jag søker heltid!
men på eftermiddagen gick det segare, tyværr men nær jag av en ren slump lyckade komma på en gata..hittade jag ett cafe/resturang.o gick in o fråga..o 1 min senare satt jag  med två chefter o en kock..oj! blev kvar i en timme o vandrade i från med provjobb i morrn..o en førelæsning från en av cheferna.."du får jobbet om du vill ha jobbet" o så klart om du e duktig"!

SÅ i morrn skall jag provjobba, mysko..har jag aldrig gjort, skall bli spænande o læskigt!

Har glada nyheter, på torsadg kommer ela o sofia hit, sakll bli så kul att træffa dem igen, måste dock stæda o kanske inhandla en blomma om jag har ekonmi annars får jag køpa en blomma i alla fall o leva på bara pasta en dag, får se!

nu sakll jag  vandra vidare, kanske hitta på något med hanna, se på tursit grejer elelr något..!

ha de

Kommentarer
Postat av: sofia

ska bli jättespännande att höra hur det gick på provjobbningen :) jag håller på att packa för fullt nu! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback