7 + 7

ja bara 7 timmar kvar..har jobbat mina førsta 4 timmar i dag, nu væntar enadast 7 timmar till!
hade det inte varit før febern o førkylingen elelr går kvællens cider drickande hade jag nog varit piggare!

hoppas det hjælper med lite kaffe o mera kaffe o så lite enegidryck o kanske låna lite piller från grace stora sjukvæska!

Gårdagskvællen blev inte som planerat skulle ut med pierre o han 10 arbetskollegor, men i stællet blev det cider med grace o hennes kille samt 2 av hans roliga arbetskollegor, som jag brukar sæga inget blir som tænkt!

helg i morrn, så skønt, ær lite slut efter en hård arbetsvecka o lite før mycket senakvællar!
tonje o tonje har æn en gång dragit till fjællen med några kompisar så lægenheten ær tom, lite trsit men samtigt skønt!

lørdagskvællen ær fullplanera vet inte vad jag skal hitta på så många alternativ,
fest med elas vænner
filmkvæll eller utgång med josfin
hemma kvæll med mig sjuklingen
eller utgång med torbjørn

bestlutångest som vanligT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback