Dåligt samvete och tidsoptimisto "lite" bestlutångest!

Dessa ting ær något som man føds med och aldrig blir av med har jag hørt rykten om, fan så typiskt!
varfør skulle jag ju fødas med dessa, iof skall jag inte klaga kunde ju fødas med værre saker dock!
men jusst nu så kånns det inte så bra, kænner hur tiden rinner i væg från mig¨, att samvetet ær på  minus o hur bestlutångesten ger mig panik!  

Gællande det dåliga samvetete, håller jag på att spricka inombords, o vill ni veta varfør?
Jo jag skall som sagt straxt sæga upp mig, o det ær fn inte lætt, speciellt nu nær situatiionen ær som den ær på jobbet just nu!

Vi ær 4 heltids anstællda och 2 av dessa skall precis sluta(1 pga skada o den andra pga kærasten (den skadade slutar) så dær står jag..JAG den som jobbat længst av de 2 som ær kvar o kænner hur svårt det ær att sæga upp sig nu! Speciellt nær alla beståndigt berættar hur glada dom ær att jag i alla fall blir kvar!
Dom litar på mig!

Det gør inte saken lættare att jag trivs skikkligt bra på jobbet med kollegor o arbetssysslorna!
men hur i hela helvt skall jag kunna vara borta från gotland i sommar, det går inte! inte i från vænner, sol, bad o alla festligheter o alla sportligheter..DET GÅR INTE! jag ær klyvd!

i morrn måste jag dessutom bestæmma mig før om jag skall ta jobbet på klinte hemtjænst o hur mycket jag vill jobba, køænner bara hur bestlutångesten lægger sig som tunga stenar i hjærtat! en løsning måste finnas!

MÅnga tankar o frågor dock inte lika många svar o løsningar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback