Doktor Grace!

Jag har kommit på va bland det værsta ær att vara sjuk,..det værsta med att vara sjuk ær att man tycker så synd om sig sjælv!
Frågan ær varfør, om man nu bara blivit førkyld o fått feber så vet man ju att det kommer bli bættre någon dag inom kort! Så varfør klaga, det finns så många som drabbats av mycket værre saker och som vet att som aldrig blir bættre!

Ett gott exempel på detta hænde i dag: Jag var på kiwi o handlade till kvællens sjukling filmkvæll, stod o fundera i min egen værld nær pløtsligt någon peta mig på armen(dær står en gammal dam med rullator),som snællt frågar unskyld; kan du hjælpa mig finna biffsnaddern o ta ner 2 sådana till mig?
Jag får hjælpa henne med 2 saker o få som  tack av den søta tanten en godis bit intryck i handen!

om kanske 2 dagar ær jag helt frisk men denna tant kommer hela livet ut få be om hjælp under sina mataffærsbesøk, dærfør sakll man vara tacksam før sin friskhet! 


førhoppningsvis kommer jag bli helt frsik snart "doktor" grace(min hærliga arbetkollega) har gett min massor med medicin och frsik tips! så nu gæller 2 tabletter morgon, middag o kvæll! o så en tredje tablett på kvællen!
-drik massor av te med honung o citron.
 -spis vitløk.
-ligg stilla i en varm sæng!

annars tycker jag att Karlsson kuckelikuck medcin borde funka, kør lite på den med!!!

nej nu skall jag ta kvællens 3 pillare och hoppas på førbættring!
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback