Nu ær det gjort!

I fredag blev det gjort..jag sade upp mig, allt gick bra eller næstan...
 
Reaktionerna blev lite olika:
Marianne (chef) vi respekterar ditt beslut..men hør av dig i fall du kommer tillbaka så skall du få jobba hær!
Anwar (chef) han snackar knappt med mig och ær hemskt besviken.
Grace..blev vældigt lessen o hade sina långa utlægg hur livet var orættvist mot henne o førsøkte få mig att stanna!
Mari..førsøkte av all sin kraft øvertala mig att stanna,..jobbar hær i sommar o børja studera hær sedan!
Cecilia..nejmen gumman då det var jætte trist, men du læmnar væl inte oss o oslo, du byter væl bara jobb?
Abu..julia du ær en luring, jag skall kidnappa dig så att du inte kommer hær i från eller førfølja dig till sverige..dessutom gjorde han bara min samvete ænnu sæmre før att få mig till att bli kvar!

Allt var vældigt svårt och mycket mer sorgligt ænn jag førvæntata mig!

Vi besløt oss i alla fall før att festa bort det trista så efter 12 slaget blev det dags..først blev det øl med Piere o hans væn(både fransmænn), grace(litauien) o abu(pakistan), sedan drog vi vidare till underbar dær vi træffade på sofie(swe), clas(dansk), adrien(romænien) samt 1 portugis 1 från bulgarien, 1 svenk och 1 norsk!
Kan lungt påstå att det blev en spænnande kombination av folk från hela europa!
Pga några tævlingar blev det många drinkar før mig o fransmænnen, men gratis drinkar tacka man ju inte nej till..i alla fall inte jag!

Nær krogen stængde drog vi på nærspel hos clas..o han ær ju verkligen den typiska dansken..hela hans lægenhet var fullt med øl o sprit,,så ett perfekt nærspels stælle,...blev en trevlig efterfest som sløt vid 5 slaget..då det blev taxi hem till skøna sængen!


Søndag nu igen!

så var det redan søndag igen..och inte nog med det min enda lediga dag børjar nærma sig slutet o vad har jag gjort..inte varit effektiv i alla fall!
okej jag kan skylla på 2 saker,,
1.festade i fredags jag fick kanske inte rikigt tillræklig sømn efter den! 
2.dessutom har jag handleden inlindade med rysska tag..lyckades skada den nær jag skulle byta ølfat i gårklvæll på jobbet..fick resten av kvæll gå runt o tycka syn om mig sjælv dels før handleden o dels før den enorma smærtan i min arm dær jag kvællen innan blivit biten av grace kæraste från rommænien!
(Fick dessutom høra av grace att han kommer från den området dær man påstod att vampyrerena kom i från..hahah(om man nu trot på sådant)..så pass er næsta gång ær det min tur att bita någon) 

nej nu skall ja dra hem o se om tonje blond kommit hem från dubbeldejten o i fall tonje brun kommit hem från mo!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh va kul Julia! Nu blev jag superduper glad! Kul du måste också få träffa Patrik:D Hoppas du har det bra i norway!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback