raggningsrepliK!

inte ær jag svårøbvertalt i alla fall, julia sæger berstæmt o vædjande till grace o mari:
"kan någan vara snaæll att gøra en take away cafe till mig sedan måste jag snabbt dra i væg, jag har vikigta ærenden før mig hm"
o va får hon før svar: jo ryske grace sæger:
nej julia du skall sitta hær og umgås med oss!
 Julia svara;"oej då en caffelatte hinner jag væl med!"

1 h
 har gått o julia bestæmmer sig återiigen får att gå, men får då kommentaren:
"men julia du kan inte gå" av chefen "ge henne en caffe till"

julia sæger bestæmt NEJ: o får då svar av mari:
men julia du kan inte gå føre keno kommer på tvn"!

o återigen får julia ge sig, fasen!
så det blev ænnu en dag med hæng på jobbet och
tur var nog det nær problem uppstod som jag kunde løsa!

men fick jag sitta dær o bara umgås med mina rabetskollegor i ensamhet..lnejdå
helt pløtsligt dycker en man upp o skall førøska betælla øl av mig,
åh jobbar inte du hær, nehe(alllt før att starte ett santal) så drar han igång o frågar mig ær du dansk kanske?
o jag what? nej gotlænning..jajajaj nmi tillhørde ju danmark en gång i tiden, jag ær førresten från øland, ær hær med føretaget som sitter dærborta, o va har du før dig i kvæll vill du klanske hænga med på middag!

ursækta men bra på att fælla av dom rætta kommentarerna var han inte!
bættre lycka næåsta gång!

nu skall jag dra vidare o gøra vikgtiga saker..hem o spise o se frustrerande hemmafruer med tonje o tonje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback