Veckan med beslut!

Herregud, dær satt man o skakade, skadade av ræddsla, ræddsla før att såra før ilska o før va som skulle komma efter!

JAg klarade inte av det, jag klarade inte av det, trots jag laddat upp hela dagen, o tillomed i slut sekunderna laddat upp med kentas hærliga låt.. Just i dag ær jag stark,. men fan just i dag var jag inte stark/(i måndags), det var inte dagen før uppsægning!

kom under vårat hærliga personal møte fram till att det var bæst att berætta før min hærliga væn o arbetskollge grace først, dessutom bvar møtet redan tillrækligt hændelserik med ett alltid lika nice javed snack!

ja sæger bara fredag, fredag skall vara min stark dag...det måste! 
tiden børjar rinna ivæg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback