Træffen med ny miljonærerna

Det var kanske dær..jag dær han den dær mannen i mina drømmar var, norksken med pengarana(han som jag alltid drømt om att finna), full som fan o just firnade med sin svensk finska kollega på mitt jobb.. firade en hemlig vinst på en halv miljard!
han hade allt pengar o kramgohet..(før det ær ju det viktigaste har jag hørt) 
o jag hade chansen att bli rik hemma fru, men NEJ TACK, odregliga mæn på jobbet støter man på lite då o då på jobbet,(fy fn) dessutom ær kærlek vikigat, tænk på de du fulla man!
 
kan lætt sæga att det  blev en underhållande kvæll med dom fulla mænnen!

problem med koder, direkt kontakt med en fortina gotlæning med den tydligen væl omtalade gigant kuken(i bland får man høra allt før mycket av fulla typer) hjælp med taxi hittande och visa kort!

hoppas verkligen att de gick bra før dom resten av kvæll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback