Ett träd, 2 nej kanske 50!

Så har man varit sjuk i lite över en vecka och jag har i dag bestämt mig för att ta fighten mot sjukdomen o till härliga friskheten! I dag har jag(som är emot mediciner) varit på apoteket och köpt hem lite medicin som förhoppningsvis skall göra mig frisk men för att gradera mig har jag även köpt hem massor av apelsin, har dessutom druckigt massor av honungste och ätit massor av vitlök! Jag hoppas hoppas verkligen att något av detta kan hjälpa, är trött på att slösa träd! Det hade som sagt inte sutit fel att vara frisk till helgen så man orkar med helgens planer, skall ju på Mando diao på lördag, wie, finns dock risk at jag kan förlorar rösten för tredje helgen i rad, men de måste ju även betyda tredje i rad o alltså att jag får behålla rösten sedan Yes!!

Nu skall jag pressa lite färsk apelsinjucie och dricka salt vatten hörde nämligen att det var bra för halsen lika bra att testa allt! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback