En hjälte en ängel

Livet är inte alltid lätt och alla dagar är tyvärr inte våra bästa.
Precis en sådan dag hade jag igår, dagen började med att jag och fredrik försov oss 1,5 timmar och dagen fortsatte i samma oturs veva: missade ett antal bussar, tunnelbanor och hade en rikigt hård dag på jobbet. Ett stort plus i det hela var att jag var väldigt sliten efter gotlandssemester som inte var helt lätt och som absolute inte bjöd på mycket sömn!
 
Men dagar som dessa kan tydligen räddas och det var precis vad min Fredrik gjorde, väl hemma i sängen väntade 10 underbart vackra röda rosor med ännu vackrare kärlekslappar på! 



När livet är svårt finns du vid min sida för att trösta och stötta..
När livet är helt underbart bra är du med mig glädjs och ger mig ännu mera kärlek!
 (inte skall jag bli diktskrivare men det vikigaste är att skriva från hjärtat!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vad sött!:)

Postat av: Sofia

det är ju så att man får tårar i ögonen :) så fiiiint! <3

2009-04-17 @ 00:15:47
URL: http://worldofsoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback