Tummen upp!

Det var nu år och dagar sedan jag skrev blogg sist och mycket i livet har hänt och förändras!

JA  vad har nu hänt, jo jag har gått och blivit sambo i "stor staden" stockholm båda tingen är en helt nya erfarenheter och vad jag har hört är det aldrig fel med många erfarneheter.


Livet har börjat ta form här och jag har äntligen fått jobb ifs bara ett extra jobb men absolute bättre än ingenting. Hela veckan är i alla fall uppbokat på förskolan, vilket innebär stor träningsverk i slutändan av veckan! Att arbeta på dagis är nästan samma sak som att gå på gym eller att arbeta som städare  eller i en lekpark en bra o rolig kombination.

I dag måndag är precis som vanliga måndagar en hård dag då man skall försöka komma i form igen inför veckan.Fick sällskap på tunnelbanan hem av arbetskollegan kristian som höll på med någon slags tummen upp grej i stället för klassiska klacht. Dagens tummen upp är heltklart  dagens fina mail från tonje brun, jag hoppas att jag snart kan komma och hälsa på dom, alla vännerna i oslo gamla goda tiden som man i bland längtar tillbaka till!

Nu skall här trollas, ska hitta på lite käk, magi är behövligt då kylen nästan är helt tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback