Jag är en männsika

Arbetsveckan är nu över och kvällen har jag firat i min ensamhet(fredrik jobba) Har haft lite ta vara på mig själv kväll vilket innebar bla en nice rikigt lång dusch, ansiktmask, cremer och annat bra, slog till o med på stor och målat naglarna fina och röda. Helt klart enda anledningen att jag gjorde det var  för att en 4 åring i dag nyfike t undrade varför jag inte hade nagelack när hon hade det! 

I går kväll/natt bodde isabell och anna över, det var rikigt roligt med en tjejkväll men kan dock eränna att besöket innebar många koppar kafe i dag på jobbet då gästerna inte gick i säng förrens sent och skönhetsömnen fick bestå utav 4-5h sömn! tur att man ännu är relativit ung! 
 
Avslutande kände jag för att dra ett härligt citat  alla en 3åring, "jag är en männsika" om med de men ar hon att det är helt okej att sprinag runt utan varmakläder och bara i trosor, tänk vad lätt livet kan vara för barn! Tänk om det ciatet funkat i ´vuxenvärlden med!

Nu väntar skönhetsömnen!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va fint du fixat bloggen!

Hoppas allt är bra, saknar dig här hemma skall du veta! Bamse kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback