En glädjensdag, men en gnutta spärta!

Kom till jobbet i dag o möttes av en hög med barn som flög på mig och skulle man ju nästan alltid vilja bli bemött, kärleksfullt och otroligt härligt! Dagen fortsatte med massa bus och pyssel och även ett snack med chefen(dagens höjdpunkt), troligtvis kommer jag få jobba heltid fram till sista juni, och där stod jag och hoppade för fullt inombord kunde det bli en bättre dag tänkte jag! O viisst kunde det bli det.... fick dock ett lyckosamt avbrott då en av dom busigaste ungarna bet mig hårt i handleden så nu mår handleden inte såå jätte bra länge!
men nog om det trista!

När jag tillslut slutat för dagen hade jag ett missat samtal, ett extra jobb erbjudande på en fin ny startad restaurang, och det kändes nästan som om jag kunde flyga hem! Köpten därför en belöning till mig själv för att fira, det blev en jätte fin tröja/kläning! 
När jag inte trodde det kunde bli bättre kom jag hem och möttes av nybakat bröd som fredrik bakat till mig!
Kvällen fick sedan ett toppen avslut för i mailboxen hade jag nämligen fått mail från innebandylaget som jag nu skall börja träna med, så nu nästa tisdag sätter det igång, spännade om något!

Massor av glädje från mig och stockholm!




 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis gånger tusen!!! =)

O va skoj med innebandy!!

Va heter laget?

Stor kram

Postat av: Daniela

Så lycklig jag blir för din skull! verkligen superkul! Snacka om en dag med många glädjande nyheter:) sånna dagar behövs verkligen emellanåt:) bamsekramar!

2009-03-04 @ 15:49:54
URL: http://danielaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback