polis psykolog eller frisör?

I bland ändras bilden av en person helt och det visar sig att man bara antagit en massa saker! Men bakom varje individ finns alltid en intressant livshistoria och massor av roliga upplevelser!  

Just detta  fick jag uppleva i dag när jag var ute på promenda med alexandra från jobbet! Det här fick mig att tänka till och speciellt på hur mycket livet styrs av slumpen eller skall man säga tillfälligheten! Att just vara på rätt ställe vid rätt tillfälle! 

Under våran promenad kom vi även fram till att jag kanske borde statsa på att bli polis psykolog eftersom jag tycker det är intressant med just psykologi samt att jag hört av många att jag skulle passa som polis(fråga mig inte varför)
Men efter kvällens styling av håret med både färgning och klippning borde jag kasnke tänka om i andra banor, men okej jag skall erkänna det var kanske inte så avanserat o dessutom lyckades färgen som vanligt bli allt för mörk så nu har jag svart hår!

Ja herre..ud Vaad skall det bli av med mig när jag blir stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback