Lätt nervös!

Ja jag vet inte om man skall glädjas eller ej över att det är helg, börjar helt enkelt känna mig lite nervös inför morgondagens högskoleprov!  Försöker lösa det genom att dricka lite vin o lite mera och sedan i morn kunna skylla på bakfylla utifall resultatet blir dålig! Fredrik däremot har ett giltigt själ han jobbar nämligen till 3 eller 4 i natt och kommer var ganska sliten i morrn! Ett annat problem mitt i det här att vi inte helt säkert kommer hitta rätt skola, hm måste nog genast ta reda på internet vart det ligger och skriva ut en karta!

Annars har jag inga speciella planer för helgen men jag hoppas på att det blir kalas i morgonkväll eftersom min kära syster fyller 24! typsikt nog blev vi bjudna på födelsedagsfrukost hos henne vilket jag mycket heller hade gjort en det dära högskoleprovet! Men inga dystar miner det är aldrig fel att göra högskoleprovet och vem vet man har kanska blivit vis och klok på äldre dar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback