Ska svaret bli Ja eller Nej!

Att gå på en arbetsintervju där typ jobbet är ditt innan du ens varit där och visat dig måste ju vara bra!
Det fick jag uppleva i dag på intervjuen till ett extra jobb. Extar jobbet är på en restaurang som är relativt nystartad, lokalen var urmysigt och personalen verkade väldigt nice, så nu sitter jag här och fundera om svaret ska bli ja eller nej till det jobbet! Beslutångest julia har i alla fall tid att fundera fram till måndag så än så länge känner jag/hon ingen större press!

frågan är?
Vilket är  vikigtast pengar eller fritid?
I min familj tycker man att pengar inte är allt, det vikigaste är att man är älskad har hälsa och klara sig på den inkomst man har! Detta är något jag helt och hållet håller med om så därför lutar det mot att tacka nej, men samtidigt finns det andra aspekter som tex att det är bra med meriter och att man kommer träffa många nya människor!

Det blir till att tänka över helgen och om inget är bestämt på måndag kväll blir det väl till att slingra slant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback