V.22

Efter en tuff vecka kan jag inte annat än säga Äntligeeen Fredag! Veckan börjat minst sagt dramatiskt lite som en dramafilm, det var på måndags eftermiddagen på jobbet som det hände, alla barnen var ute och njöt av sommarvärmen plötsligt dök polishelikoptern upp och cirkulerad runt oss i en 20min, telefonen ringde och det vissade sig att det skett ett beväpnat rån i närheten så alla var tvunga att gå in för att rånarna var ännu på frifot. med stress o orolighet fick vi snabb in barnen och lyckligtvsi blev det ingen rikigt dramafilm då vi slapp ogästvänliga besökare!

Resten av veckan har gått fort som vanligt, fick en fin avslutning i kväll då jag och fredrik drog till gärde för att träffa några av hans kompisar! Det blev åretspremiär i både bränboll och kubb, måste dock erkänna att premiären inte gick så bra men man kan ju hoppas att jag når min toppform tills kubb vm!
 
     



I Helgen är äntligen min älskling ledig hoppas på att det bli picknick med syrran och lukas på söndag och så självklart massor av annat roligt, men nu väntar sängen skall kanske pallra mig upp till täby  i morrn och träffa adam, vad gör man inte för att få träffa kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback