Vinst eller förlust?



 

Äntligen var det lördag och julias planerade shoppingdag med planen att fynda massor gick helt åt skogen! Startade11.00 och kom hem vid 18.00 och det enda jag hittade var en t-shirt o dessa skor, vet dock inte ännu om jag skall behålla dem, vad tycker ni? Shoppingen blev en besvikelse men samtridigt en vinst för både plånboken och för bena!

På Söndagen var jag återigen ute på stan men av en trevligare orsak nämligen glassätning med luciana, på kvällen bjöd jag Fredrik på homemade två rättersmiddag och så var helgen över!  

Veckan som kommer är fullproppad med massor av trevligheter, blir sista träningen med laget vilket innebär match mot våra pojkvänner eller killkompisar, jadet blir besök av emy o hennes kompis och så skall jag träffa ela när hon mellanlandar i stockholm i från afrika äventyret! Sist men inte minst så skall jag på en "arbetsinervju" som hudterapeft!   







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback