That´s Cleas But who is that?

I måndags fick jag en överraskning när jag kom hem från jobbet!
När jag kom in genom dörren möttes jag av två fnittrande "små" killar i soffan (fredrik och salo).
Anledningen till allt detta märkte jag först inte trots den nästan stod framför mina ögon!
Så det fnissningarna och konstiga beetendet fortsatte tills jag insåg att...  

Fredrik hade skaffat ett "akvarium" med en liten söt röd fisk! Dagen därpå dök det upp ännu en till!
Så nu har vi husdjur väldigt sällskapliga sådana ;)




Fisken längst ner heter cleas och är döpt efter en av jordens skönaste gubbar, men den röda fisken ännu namnlös någon som  har ett förslag, ni kan se det som en tävling! Vinnaren får fin fina priser!

Kommentarer
Postat av: c

Han ser helt klart ut att vara nöjd med allt som livet har att ge..Baloo är mitt namnförslag :)

Postat av: Ela

Ett namn som passar bra ihop med Cleas är helt klart Åke. Om det är en tjej blir det såklart Åkelina:)

2010-02-22 @ 11:17:53
URL: http://danielaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback