En kväll i februari!

Tänk att det redan är februari och att en hel månad av år 2010 redan gått! Hm.. Vad hände med alla nyårslöften som jag hade egentligen, okej jag ska kanske inte vara så hård mot mig själv 50% av dem allihopa har jag klarat av! Var tex vid  tandläkaren i går, hade tyvärr två hål vilket inte var helt kul för plånboken, förhoppningsvis lär man sig något av detta! Skulle egentligen gå o köpa träningkort i kväll men vädret ville tydligen inte släppa ut mig(snöstorm), men samtidigt när ska jag ha tid att gå dit jag har ju min innebandy också! 

I går drog jag fram gitarren kändes som om den inte varit i gång på ett år, så nu skall jag öva upp mig igen inför sommaren sena kvällar vid stranden kanske!!!


Förra veckan bodde både curre o challe här, mycket trevligt! Måndag tisdag onsdag var curre här o under helgen kom challe så det blev lite shopping som vanligt o så testning av ännu en indiskrestuarang, mums! testpatrullen fortsätter vid nästa besök!!

Men challe hur många stjärnor fick detta ställe egentligen?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jaaa blogg updates gillar vi, tummen upp!!

ang. den indiska restaurangen så får vi nog diskuter betygssättningen närmare, men gott var de o snabbare har jag nog aldrig fått in maten förut! :)

o du vännen, tusen tack för en toppen helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback